پيشرفت سريع و زودتر از برنامه زمانبندي :

 عمليات احداث مخزن ذخيره 10 هزار متر مكعبي خيرآباد شهر يزد


یزدفردا "عمليات ساخت مخزن ذخيره آب 10 هزار مترمكعبي خيرآباد شهر يزد كه از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده، زودتر از برنامه زمانبندي اجراي پروژه به بهره برداري خواهد رسيد.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد بر اساس برنامه زمانبندي تعيين شده پايان عمليات ساخت مخزن مذكور اواخر بهار 89 تعيين شده است كه با اجراي به موقع و سرعت مطلوب در عمليات ساخت آن، تا پايان سالجاري به بهره برداري مي رسد.
معاونت مهندسي و توسعه شركت آب و فاضلاب استان يزد با اعلام اين خبر گفت: اين مخزن با اعتباري بالغ بر هشت ميليارد ريال از محل اعتبارات خشكسالي و منابع داخلي، با پيشرفت 60 درصدي در حال اجراء مي باشد.
فريماني اظهار داشت: عمليات ساخت اين مخزن از بهمن ماه سال 87 با هدف ذخيره آب، ايجاد تعادل و توزيع مناسب آب انتقالي با توجه به نوسانات مصرف در شبكه توزيع، آغاز شده است و در حال حاضر عمليات ساخت آن زودتر از مدت تعيين شده به پايان خواهد رسيد.
اين مقام مسئول اضافه كرد: در حال حاضر ذخيره آب شهر يزد در مخازني با مجموع ظرفيت 161 هزار و 750 مترمكعب انجام مي شود كه در زمان قطعي آب انتقالي توان تامين آب مشتركين را به مدت 16 ساعت دارا مي باشد و با بهره برداري از مخزن جديد به ميزان 10 هزار متر مكعب به حجم مخازن ذخيره آب افزوده و توان تأمين به 17 ساعت افزايش خواهد يافت.
فريماني يادآور شد: شركت آب و فاضلاب در سطح استان با285 هزار و 693 اشتراك خدمات رساني به جمعيتي بيش از 818 هزار نفر را انجام مي دهد كه از اين تعداد بيش از 507 هزار نفردر شهر يزد قرار دارند
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا